wtorek, 5 października 2010

Maile oraz wyniki ankiety

Tak jak wczoraj obiecałam dziś wzięłam się za przeglądanie maili od was oraz przedstawię wam wyniki ostatniej ankiety. Na początek mail na jaki postanowiłam odpowiedzieć na łamach bloga.

Maila nadesłał Gracjan i pyta w nim:
czesc masz faijnego bloga zawsze cos nowego i na bierzaco i ani razu sie nie spuzniasz a i skad ty ciagniesz te wszystkie informacje.

Otóż informacje na bloga ciągnę zarówno z forum gry jak i wielu mniej oficjalnych źródeł. Lubię czasem przysiąść na chwilę i przeczesać znane portale publikujące grafikę (stąd rendery) oraz zobaczyć co o Metinie ta "ciemna strona mocy" (cheaterzy, chociażby z MPC Forum) - mimo, że sama nigdy nie używałam chetów. Niosą one dla mnie za duże ryzyko wycieku ważnych haseł i loginów.

Wyniki ankiety
W ankiecie zadałam pytanie odnośnie postaci jaką gracie:
- Wojownik (929 głosów)
- Ninja (306 głosów)
- Sura (215 głosów)
- Szaman (188 głosów)

Łącznie oddano 1638 głosów, za wszystkie serdecznie dziękuję. Tymczasem w menu po prawej czeka na was nowa ankieta, trwająca zaledwie tydzień.

2 komentarze:

  1. jesli utrzymijesz kontakt z GM to powiedz mu zeby zbanowal jednego gracza co ksuje expa bez przerwy Domcia 16 doncia 16 albo ta albo ta nazwa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam ! Chcialbym was zaprosic na strone http://yangzasms.pl , a znajziecie tam jedyna taka ofertę w polsce, a dokładnie Yang za smsa !

    Aktualna stawka to 9zł + vat za 2,5kkk (2.500.000.000 yang) w Polski Metin2 (Metin2.pl), Yang są dostępne na każdym serwerze.

    Dostawa Yang nawet do 1h ! Nie czekaj, zamawiaj już teraz ! :)

    http://Yangzasms.pl - U nas znajdziesz Yang za sms, w przystępnej cenie !

    Zapraszamy serdecznie !

    OdpowiedzUsuń