czwartek, 29 kwietnia 2010

Ja i Metin2 w Pokazywarce


Przemierzając dziś internet natknęłam się na dziwny twór zwany pokazywarką i od razu zechciałam mieć tam swój profil ;)

Przechodząc proces rejestracji zauważyłam, że jest wolna nazwa użytkownika Metin2 - nie wiecie jaką sprawiło mi to radość. W końcu mogłam mieć własną, czystą subdomenę odnoszącą się nazwą do gry!

Skleciłam na szybko kilka artykułów, dodałam screeny i wideorecenzję Metin2 z jaką mogliście się zapoznać już na łamach tegoż bloga. Po tym wszystkim z zadowoleniem stwierdziłam, że Pokazywarka jest nie tylko do pokazywania ;)

Muszę przyznać, że po kilku wpisach wygląda jak taki biedniejszy krewny bloga. Zresztą sami zobaczcie założony przeze mnie profil:
http://metin2.pokazywarka.pl/

Jak na nią się natknęłam zapytacie? Zauważyłam, że coraz częściej wykorzystywana jest na aukcjach allegro oraz do pokazywania tekstu z irc. Szczególnie w tym 2 przypadku wypada bardzo czytelnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz