piątek, 6 sierpnia 2010

Kontakt

Zauważyłam, że z tygodnia na tydzień przybywa czytelników tego bloga a ja jak dotąd nie dałam wam możliwości kontaktu ze mną. Ponadto jak widzicie moich notek nie można komentować: Komentarze do postów zostały zablokowane ze względu na spam jaki w nich można było znaleźć (linki, teksty naciągaczy) a niestety blogger nie daje możliwosci moderacji komentarzy.

Tak więc z dniem dzisiejszym postanowiłam, że oddam wam do dyspozycji jeden z moich maili dzięki jakiemu będziecie mogli się ze mną skontaktować czy przekazać mi jakieś informacje dotyczace gry Metin2 w celu ich publikacji na blogu.

Mail został wydrukowany na poniższym obrazie, sprawdzany będzie raz na tydzień (może częściej) więc proszę o cierpliwość:

1 komentarz:

  1. Witam ! Chcialbym was zaprosic na strone http://yangzasms.pl , a znajziecie tam jedyna taka ofertę w polsce, a dokładnie Yang za smsa !

    Aktualna stawka to 9zł + vat za 2,5kkk (2.500.000.000 yang) w Polski Metin2 (Metin2.pl), Yang są dostępne na każdym serwerze.

    Dostawa Yang nawet do 1h ! Nie czekaj, zamawiaj już teraz ! :)

    http://Yangzasms.pl - U nas znajdziesz Yang za sms, w przystępnej cenie !

    Zapraszamy serdecznie !

    OdpowiedzUsuń