środa, 6 października 2010

Waluta Metin2 - Yangi na aukcjach

Naszło mnie aby jeszcze dziś omówić kwestię waluty Metin2 jaką są Yangi sprzedawane na allegro. Zauważyłam, że obecnie cena 100kk yang kształtuje się na poziomie około 25 złotych na każdy serwer - jak to reklamują sprzedawcy.

Może niewielu z was pamięta czasy kiedy dropiące samodzielnie Yang boty nie były czymś często spotykanym. Było to jeszcze 2-3 lata temu, w czasach kiedy ja sama jeszcze bardzo aktywnie grałam w Metin2. Wtedy to cena Yang na allegro sięgała rzędu 10-20 złotych za 1kk! Na forum co jakiś czas podały tematy w jakich pewne osobniki chwaliły się, że dzięki takiej sprzedaży zarobiły na nowego laptopa lub komputer.

Nic dziwnego. Wystawienie 100kk 2-3 lata temu nie było często spotykane. Jeżeli jednak jakiś gracz zdecydował się na sprzedaż takiej sumki mógł liczyć na czterocyfrową kwotę liczoną w złotówkach. Zarobienie 1-5 kk nie było niczym trudnym dla postaci biegającej w drugiej wiosce - bijącej metiny oraz małpki.

Dziś Yang jest przesyt. Boty spowodowały, że inflacja (spadek wartości pieniądza) szybuje z każdym miesiącem w górę. Jak dowiedziałam się ze znanych mi źródeł, wśród administracji gry był nawet pomysł wprowadzenia podatku od sprzedaży przedmiotów za pośrednictwem sklepu wzorem handlarzy w mieście.

Jak by to wyglądało? Dla przykładu wystawiasz przedmiot na sprzedaż za 100kk ale 2% podatek od sprzedaży powoduje, że otrzymujesz tylko 98kk. 2kk wyparowuje zmniejszając tym samym ilość yang na rynku i utrzymując a nawet zwiększając wartość posiadanych pieniędzy - to już w zależności od nałożonego podatku.

8 komentarzy:

  1. dzieki za cenne info

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam ! Chcialbym was zaprosic na strone http://yangzasms.pl , a znajziecie tam jedyna taka ofertę w polsce, a dokładnie Yang za smsa !

    Aktualna stawka to 9zł + vat za 2,5kkk (2.500.000.000 yang) w Polski Metin2 (Metin2.pl), Yang są dostępne na każdym serwerze.

    Dostawa Yang nawet do 1h ! Nie czekaj, zamawiaj już teraz ! :)

    http://Yangzasms.pl - U nas znajdziesz Yang za sms, w przystępnej cenie !

    Zapraszamy serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Witajcie :)
    Chciałbym zaprosić wszystkich na mój portal wraz z wbudowanym forum pod adresem : www.mc-metin.tk
    Mam nadzieję , że portal wam się spodoba :)
    Pozdrawiam [ADMIN]Blax

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsze mody do Metin2: https://metin2mody.pl/

    OdpowiedzUsuń