poniedziałek, 4 października 2010

Witam po urlopie

Witam po urlopie, który niestety się strasznie przedłużył przez co nie mogłam sprawdzać skrzynki odbiorczej maili, odpisywać nań jak i pisać nowe posty na blogu. Obiecuję, że do jutra sprawdzę skrzynkę mailową i odpiszę na maile - możliwe także, że najciekawsze opublikuje na blogu.


Tymczasem jak zapewne zauważyliście na blogu pojawiły się reklamy. Mam nadzieję, że nie będą one wam przeszkadzać w użytkowaniu.

Ponadto odblokowałam możliwość komentowania postów. Usługodawca u jakiego mam założonego bloga wprowadził pewien "ficzer" dający możliwość moderowania spamu. Tak więc sprawdzimy jak ma się to w praniu ;)

PS. Opublikowałam nową ankietę. Dane dotyczące poprzedniej podam w jednym z jutrzejszych wpisów.

1 komentarz:

  1. Witam ! Chcialbym was zaprosic na strone http://yangzasms.pl , a znajziecie tam jedyna taka ofertę w polsce, a dokładnie Yang za smsa !

    Aktualna stawka to 9zł + vat za 2,5kkk (2.500.000.000 yang) w Polski Metin2 (Metin2.pl), Yang są dostępne na każdym serwerze.

    Dostawa Yang nawet do 1h ! Nie czekaj, zamawiaj już teraz ! :)

    http://Yangzasms.pl - U nas znajdziesz Yang za sms, w przystępnej cenie !

    Zapraszamy serdecznie !

    OdpowiedzUsuń